Bilen ER senket fremme, har egentlig lyst på Porsche 2 Litere... får se det litt an.RZR Sune wrote: flotte saker dette JH! Fargen var utrolig fin. Kjør original farge på hele bilen.... Fuchs+zenk ?

Moderator: Global moderator
Bilen ER senket fremme, har egentlig lyst på Porsche 2 Litere... får se det litt an.RZR Sune wrote: flotte saker dette JH! Fargen var utrolig fin. Kjør original farge på hele bilen.... Fuchs+zenk ?
Blir nok værende i denne fargekomboen, skal ikke være strøken. Sjekker du etter panserpakningen også?Tistlo wrote: Kjempeflott Bobla JH ! Fargen er jo perfekt som den er! Einaste som skrik i auga mitt er dei nymotens skilta..Skal leita etter speedowire imorgo
VW 181 wrote: har egentlig lyst på Porsche 2 Litere...
Venter på Kameispoileren, står allerede jubileumsfelger på den, ikke bredda riktignok, stickersene har Tommy allerede begynt på.orangenotch wrote: Behold fargen. Kamei spoiler, matt sorte sprintstar eller bredda jubileum, stickertrimming og vips så har du en racer.![]()
Det synes du bare fordi du er misunnelig!!!T-1 wrote: Blei jo kanonnår du er så godt igang rundt lyktene syns jeg du kan sette på orginale
![]()
neineiVW 181 wrote:Det synes du bare fordi du er misunnelig!!!T-1 wrote: Blei jo kanonnår du er så godt igang rundt lyktene syns jeg du kan sette på orginale
![]()
![]()
Jepp!Superbeetle wrote: Looking good!
Snakkes imorgen![]()