Ang Stalheimskleivene er de enveiskjørt nedover, men Jordalen er sjef (ikke til løp, men som tur)
GTR - laurdag 25.mai
Moderator: Global moderator
Sv: GTR - laurdag 25.mai
Syns ikke det er noe problem å arrangere tilsvarende opplegg igjen. Det har ikke vært oppfordret til uvettig kjøring, og det har vært opplyst om at kjøring skjer etter eget vett på eget ansvar, og at det ikke kan garanteres at det ikke er trafikk nedover. I Bergsdalen er det fullt mulig å ha det gøy uten å skape voldsomt stor fare. Bakkeløp er gøy
Ang Stalheimskleivene er de enveiskjørt nedover, men Jordalen er sjef (ikke til løp, men som tur)
Ang Stalheimskleivene er de enveiskjørt nedover, men Jordalen er sjef (ikke til løp, men som tur)
Last edited by Anonymous on Tue May 28, 2013 1:48 pm, edited 1 time in total.
-69 Fastback
-60 T1
-60 T1
Sv: GTR - laurdag 25.mai
Takk for finfin dag 
- Attachments
-
- GTR111.JPG (68.36 KiB) Viewed 1942 times
-
- Torget.JPG (67.81 KiB) Viewed 1949 times
-
- bl (67.81 KiB) Viewed 1935 times
-
- Dolly.JPG (57.17 KiB) Viewed 1926 times
-
- Vw.JPG (46.4 KiB) Viewed 1941 times
Sv: GTR - laurdag 25.mai
Uffda, ser at jeg har glemt å legge ut bilder her.. 
Jaja, de kommer her:
Bontelabo.
[attachment=1]
Alltid kjekt å få avlastning av Magnus. "L"bak på bilen, så kan jeg slappe av..
[attachment=2]
Flotte sideveier vi kjørte.
[attachment=3]
Ved Camillas kro
[attachment=4]
Stilig boble-hjul?
[attachment=5]
Fra denne:
[attachment=6]
Nye "New Bettle"
Klar for "Bergsdalen opp"
[attachment=7]
Siste sving sett ovenfra
[attachment=8]
Vel oppe duftet det godt av varm olje...
[attachment=9]
Fredriks patinerte 1302, på vinterdekk.
[attachment=10]
Jaja, de kommer her:
Bontelabo.
[attachment=1]
Alltid kjekt å få avlastning av Magnus. "L"bak på bilen, så kan jeg slappe av..
[attachment=2]
Flotte sideveier vi kjørte.
[attachment=3]
Ved Camillas kro
[attachment=4]
Stilig boble-hjul?
[attachment=5]
Fra denne:
[attachment=6]
Nye "New Bettle"
Klar for "Bergsdalen opp"
[attachment=7]
Siste sving sett ovenfra
[attachment=8]
Vel oppe duftet det godt av varm olje...
[attachment=9]
Fredriks patinerte 1302, på vinterdekk.
[attachment=10]
- Attachments
-
- IMG_0736 [640x480].JPG (55.02 KiB) Viewed 1889 times
-
- IMG_0745 [640x480].JPG (5.36 KiB) Viewed 1889 times
-
- IMG_0751 [640x480].JPG (67.27 KiB) Viewed 1895 times
-
- IMG_0756 [640x480].JPG (62.08 KiB) Viewed 1898 times
-
- IMG_0759 [640x480].JPG (58.66 KiB) Viewed 1878 times
-
- IMG_0760 [640x480].JPG (61.09 KiB) Viewed 1892 times
-
- IMG_0766 [640x480].JPG (80.6 KiB) Viewed 1885 times
-
- IMG_0773 [640x480].JPG (93.32 KiB) Viewed 1900 times
-
- IMG_0772 [640x480].JPG (78.03 KiB) Viewed 1921 times
-
- IMG_0779 [640x480].JPG (56.06 KiB) Viewed 1883 times
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
Sv: GTR - laurdag 25.mai
Flere bilder:
Viktig å dokumentere turen.
[attachment=1]
Samlet på Tistlo-tunet
[attachment=2]
En kjenning fra byen
[attachment=3]
Denne kunne jeg tenkt meg å sett ferdig, en Borgward Isabella
[attachment=4]
Regner med at deler ikke er veldig lett tilgjengelige..
Husets maskot
[attachment=5]
Alle koste seg med kaker, vafler, kaffe osv
[attachment=6]
Kunne ikke klage på serveringen, tusen takk!!
[attachment=7]
Klargjøring for kolonne fra Tistlo-tunet til Voss
[attachment=8]
Lang lang rekke...
[attachment=9]
Enda en lang rekke.
[attachment=10]
Viktig å dokumentere turen.
[attachment=1]
Samlet på Tistlo-tunet
[attachment=2]
En kjenning fra byen
[attachment=3]
Denne kunne jeg tenkt meg å sett ferdig, en Borgward Isabella
[attachment=4]
Regner med at deler ikke er veldig lett tilgjengelige..
Husets maskot
[attachment=5]
Alle koste seg med kaker, vafler, kaffe osv
[attachment=6]
Kunne ikke klage på serveringen, tusen takk!!
[attachment=7]
Klargjøring for kolonne fra Tistlo-tunet til Voss
[attachment=8]
Lang lang rekke...
[attachment=9]
Enda en lang rekke.
[attachment=10]
- Attachments
-
- IMG_0784 [640x480].JPG (41.88 KiB) Viewed 1889 times
-
- IMG_0794 [640x480].JPG (82.32 KiB) Viewed 1886 times
-
- IMG_0790 [640x480].JPG (92.38 KiB) Viewed 1918 times
-
- IMG_0797 [640x480].JPG (69.46 KiB) Viewed 1872 times
-
- IMG_0804 [640x480].JPG (50.49 KiB) Viewed 1873 times
-
- IMG_0808 [640x480].JPG (78.75 KiB) Viewed 1919 times
-
- IMG_0809 [640x480].JPG (68.46 KiB) Viewed 1897 times
-
- IMG_0820 [640x480].JPG (72.91 KiB) Viewed 1934 times
-
- IMG_0827 [640x480].JPG (53.51 KiB) Viewed 1890 times
-
- IMG_0828 [640x480].JPG (58.93 KiB) Viewed 1918 times
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
Sv: GTR - laurdag 25.mai
Og de siste:
Line up på Voss
[attachment=1]
[attachment=2]
Mye fint
[attachment=3]
[attachment=4]
Gjengen på tur
[attachment=5]
Linet opp på campingen
[attachment=6]
Utsikten, utrolig for et sted..
[attachment=7]
Litt av kveldens underholdning
[attachment=8]
Alle koser seg!
[attachment=9]
GTR-bildet! Takk for iår, vi kommer gjerne tilbake neste år!!!
[attachment=10]
Line up på Voss
[attachment=1]
[attachment=2]
Mye fint
[attachment=3]
[attachment=4]
Gjengen på tur
[attachment=5]
Linet opp på campingen
[attachment=6]
Utsikten, utrolig for et sted..
[attachment=7]
Litt av kveldens underholdning
[attachment=8]
Alle koser seg!
[attachment=9]
GTR-bildet! Takk for iår, vi kommer gjerne tilbake neste år!!!
[attachment=10]
- Attachments
-
- IMG_0829 [640x480].JPG (70.66 KiB) Viewed 1884 times
-
- IMG_0830 [640x480].JPG (77.06 KiB) Viewed 1921 times
-
- IMG_0831 [640x480].JPG (80.26 KiB) Viewed 1889 times
-
- IMG_0832 [640x480].JPG (69.34 KiB) Viewed 1867 times
-
- IMG_0834 [640x480].JPG (74.71 KiB) Viewed 1898 times
-
- IMG_0861 [640x480].JPG (79.81 KiB) Viewed 1880 times
-
- IMG_0859 [640x480].JPG (50.2 KiB) Viewed 1898 times
-
- IMG_0874 [640x480].JPG (82.82 KiB) Viewed 1884 times
-
- IMG_0870 [640x480].JPG (54.53 KiB) Viewed 1896 times
-
- IMG_0884 [640x480].JPG (43.17 KiB) Viewed 1989 times
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"

