Takk
VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Moderator: Global moderator
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
NORDTVEIT: Flotte bilder fra mr oldbug. Har sansen for slike HDR bilder
..eller er de bare photoshoppet?? 
Takk
Prøvde meg på hdr her ja!
Bidene ble kornete på nettet... Men Men
Takk
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Ser ut som dere har hatt en kjempe tur !! Og med avsluttning og line-up på Fanafjellet er man vel tilbake til røttene fra '87
(for de som husker det og ikke pisset i buksen på den tiden)
(for de som husker det og ikke pisset i buksen på den tiden)
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
65 - 343 Karmann Ghia
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
moore
[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5][attachment=6][attachment=7][attachment=8]
- Attachments
-
- 2012-10-14_00001.jpg (160.72 KiB) Viewed 6368 times
-
- 2012-10-14_00002.jpg (88.67 KiB) Viewed 6334 times
-
- 2012-10-14_00003.jpg (165.98 KiB) Viewed 6313 times
-
- 2012-10-14_00004.jpg (130 KiB) Viewed 6313 times
-
- 2012-10-14_00005.jpg (124.9 KiB) Viewed 6303 times
-
- 2012-10-14_00006.jpg (156.79 KiB) Viewed 6321 times
-
- 2012-10-14_00007.jpg (131.34 KiB) Viewed 6306 times
-
- 2012-10-14_00008.jpg (134.28 KiB) Viewed 6336 times
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Strålende tur i strålende vær.
Flere bilder kommer....
Flere bilder kommer....
- Attachments
-
- IMG_7359_VWACB 25 Fanafjellet Pano resize.jpg (59.65 KiB) Viewed 6311 times
-
- IMG_7366_VWACB 25 Fanafjellet Pano resize.jpg (46.54 KiB) Viewed 6327 times
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Takk for kjekk tur
Kjekt med så mange nye fjes i klubben 
The Wheeler dealer
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Takk for kjempetur i fantastisk vær og med så mange deltagere! Var vi 25? Hilser også fra barnebarn og kjæresten som syntes dette var noe av det artigste han hadde deltatt i og var imponert over alle de fine bilene. Han tok enormt med bilder og vil sende mange av dem hjem til sin bilfrelste familie i Dublin. 
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Og her kommer noen flere bilder fra en strålende dag!
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Hmm, ser ikke noen bilder her egIbex17 wrote: Og her kommer noen flere bilder fra en strålende dag!
Tlf:: 48606876
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Klarer det kanskje nå....
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]
[attachment=5]
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]
[attachment=5]
- Attachments
-
- IMG_6932_VWACB 25_resize.jpg (69.8 KiB) Viewed 6245 times
-
- IMG_7020_VWACB 25 Bj (69.8 KiB) Viewed 6233 times
-
- IMG_7024_VWACB 25 Bj (69.8 KiB) Viewed 6240 times
-
- IMG_7029_VWACB 25 Bj (69.8 KiB) Viewed 6232 times
-
- IMG_7033_VWACB 25 Bj (69.8 KiB) Viewed 6233 times
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Og noen fler...
- Attachments
-
- IMG_7039_VWACB 25 Bj (69.8 KiB) Viewed 6237 times
-
- IMG_7049_VWACB 25 Anton_resize.jpg (100.27 KiB) Viewed 6240 times
-
- IMG_7051_VWACB 25 Anton_resize.jpg (112.42 KiB) Viewed 6241 times
-
- IMG_7054_VWACB 25 Anton_resize.jpg (88.63 KiB) Viewed 6236 times
-
- IMG_7055_VWACB 25 Anton_resize.jpg (85.54 KiB) Viewed 6244 times
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Og noen til...
- Attachments
-
- IMG_7058_VWACB 25 Anton_resize.jpg (94.75 KiB) Viewed 6225 times
-
- IMG_7059_VWACB 25 Anton_resize.jpg (99.25 KiB) Viewed 6219 times
-
- IMG_7061_VWACB 25 Anton_resize.jpg (115.64 KiB) Viewed 6256 times
-
- IMG_7062_VWACB 25 Anton_resize.jpg (127.57 KiB) Viewed 6224 times
-
- IMG_7063_VWACB 25 Anton_resize.jpg (122.49 KiB) Viewed 6265 times
-
- IMG_7165_VWACB 25 crop_resize.jpg (104.7 KiB) Viewed 6242 times
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Og litt fler fra hjemveien...
- Attachments
-
- IMG_7338_VWACB 25 Fanafjellet_resize.jpg (75.54 KiB) Viewed 6249 times
-
- IMG_7349_VWACB 25 Fanafjellet_resize.jpg (76.82 KiB) Viewed 6232 times
-
- IMG_7355_VWACB 25 Fanafjellet_resize.jpg (59.94 KiB) Viewed 6213 times
-
- IMG_7359_VWACB 25 Fanafjellet Pano_resize.jpg (62.4 KiB) Viewed 6234 times
-
- IMG_7366_VWACB 25 Fanafjellet 1 pano_resize.jpg (58.32 KiB) Viewed 6234 times
-
- IMG_7383_VWACB 25 resize.jpg (70.92 KiB) Viewed 6197 times
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Staselig kar med flotte biler!
Flotte bilder her, både jentene og jeg hadde det veldig kjekt!
