Takk
VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Moderator: Global moderator
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
NORDTVEIT: Flotte bilder fra mr oldbug. Har sansen for slike HDR bilder
..eller er de bare photoshoppet?? 
Takk
Prøvde meg på hdr her ja!
Bidene ble kornete på nettet... Men Men
Takk
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Ser ut som dere har hatt en kjempe tur !! Og med avsluttning og line-up på Fanafjellet er man vel tilbake til røttene fra '87
(for de som husker det og ikke pisset i buksen på den tiden)
(for de som husker det og ikke pisset i buksen på den tiden)
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
65 - 343 Karmann Ghia
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
moore
[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5][attachment=6][attachment=7][attachment=8]
- Attachments
-
- 2012-10-14_00001.jpg (160.72 KiB) Viewed 6354 times
-
- 2012-10-14_00002.jpg (88.67 KiB) Viewed 6320 times
-
- 2012-10-14_00003.jpg (165.98 KiB) Viewed 6299 times
-
- 2012-10-14_00004.jpg (130 KiB) Viewed 6299 times
-
- 2012-10-14_00005.jpg (124.9 KiB) Viewed 6289 times
-
- 2012-10-14_00006.jpg (156.79 KiB) Viewed 6307 times
-
- 2012-10-14_00007.jpg (131.34 KiB) Viewed 6292 times
-
- 2012-10-14_00008.jpg (134.28 KiB) Viewed 6322 times
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Strålende tur i strålende vær.
Flere bilder kommer....
Flere bilder kommer....
- Attachments
-
- IMG_7359_VWACB 25 Fanafjellet Pano resize.jpg (59.65 KiB) Viewed 6297 times
-
- IMG_7366_VWACB 25 Fanafjellet Pano resize.jpg (46.54 KiB) Viewed 6313 times
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Takk for kjekk tur
Kjekt med så mange nye fjes i klubben 
The Wheeler dealer
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Takk for kjempetur i fantastisk vær og med så mange deltagere! Var vi 25? Hilser også fra barnebarn og kjæresten som syntes dette var noe av det artigste han hadde deltatt i og var imponert over alle de fine bilene. Han tok enormt med bilder og vil sende mange av dem hjem til sin bilfrelste familie i Dublin. 
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Og her kommer noen flere bilder fra en strålende dag!
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Hmm, ser ikke noen bilder her egIbex17 wrote: Og her kommer noen flere bilder fra en strålende dag!
Tlf:: 48606876
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Klarer det kanskje nå....
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]
[attachment=5]
[attachment=1]
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]
[attachment=5]
- Attachments
-
- IMG_6932_VWACB 25_resize.jpg (69.8 KiB) Viewed 6231 times
-
- IMG_7020_VWACB 25 Bj (69.8 KiB) Viewed 6219 times
-
- IMG_7024_VWACB 25 Bj (69.8 KiB) Viewed 6226 times
-
- IMG_7029_VWACB 25 Bj (69.8 KiB) Viewed 6218 times
-
- IMG_7033_VWACB 25 Bj (69.8 KiB) Viewed 6219 times
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Og noen fler...
- Attachments
-
- IMG_7039_VWACB 25 Bj (69.8 KiB) Viewed 6223 times
-
- IMG_7049_VWACB 25 Anton_resize.jpg (100.27 KiB) Viewed 6226 times
-
- IMG_7051_VWACB 25 Anton_resize.jpg (112.42 KiB) Viewed 6227 times
-
- IMG_7054_VWACB 25 Anton_resize.jpg (88.63 KiB) Viewed 6222 times
-
- IMG_7055_VWACB 25 Anton_resize.jpg (85.54 KiB) Viewed 6230 times
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Og noen til...
- Attachments
-
- IMG_7058_VWACB 25 Anton_resize.jpg (94.75 KiB) Viewed 6211 times
-
- IMG_7059_VWACB 25 Anton_resize.jpg (99.25 KiB) Viewed 6205 times
-
- IMG_7061_VWACB 25 Anton_resize.jpg (115.64 KiB) Viewed 6242 times
-
- IMG_7062_VWACB 25 Anton_resize.jpg (127.57 KiB) Viewed 6210 times
-
- IMG_7063_VWACB 25 Anton_resize.jpg (122.49 KiB) Viewed 6251 times
-
- IMG_7165_VWACB 25 crop_resize.jpg (104.7 KiB) Viewed 6228 times
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Og litt fler fra hjemveien...
- Attachments
-
- IMG_7338_VWACB 25 Fanafjellet_resize.jpg (75.54 KiB) Viewed 6235 times
-
- IMG_7349_VWACB 25 Fanafjellet_resize.jpg (76.82 KiB) Viewed 6218 times
-
- IMG_7355_VWACB 25 Fanafjellet_resize.jpg (59.94 KiB) Viewed 6199 times
-
- IMG_7359_VWACB 25 Fanafjellet Pano_resize.jpg (62.4 KiB) Viewed 6220 times
-
- IMG_7366_VWACB 25 Fanafjellet 1 pano_resize.jpg (58.32 KiB) Viewed 6220 times
-
- IMG_7383_VWACB 25 resize.jpg (70.92 KiB) Viewed 6183 times
Sv: VWACBs 25 års jubileumscruising - søndag 14.10.2012
Staselig kar med flotte biler!
Flotte bilder her, både jentene og jeg hadde det veldig kjekt!
